Friday, May 2, 2008

christian the lion

lately my times was just wasted for profesionnaly sit around and do nothing, besides than online.

thanks to god, he sent me his angel:
YouTube.

i know this video seems so old. but i HAVE to post it here, this is exactly what i called mother nature love. :)

im going cheesy here..

ps: dont mind the song if you dont like it. neither do i, lol.


9 comments:

luthfi said...

sangat menyentuh.
kalo gw pelihara uler ama elang pada inget gw gak ye ntr ???
hmmmmm.

beer delivery boy said...

gila pur.. keren bgt! kok masih inget ya tuh singa sama majikannya padahal udah idup liar selama setaun..

bapurez said...

luthfi!
gimana kalo piara naga? apalagi naga kota?

beer delivery boy!
hahaha, touching abis ya nyet? gua norak ni terharu2 najis gitu AHAHA

dimsumondline said...

klo ktm ama pacar yg udh setahun lebih dilepas di alam bebas kira2 kejadiannya bakal sama ga yaa???

bapurez said...

dimsum!
gokil kayaknya curcol ni.. pacar lu mainya di afrika dim? ck ck ck, mozambique?

luthfi said...

dimsum :
yaaa kejadiannya KOMITMEN dim.
hauhauhauhauhuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuhauhauha.

dimsumondline said...

@luthfi:

klo gt lari2 lg deh dr kenyataan....

cassie said...

buset gue udah takut aja di caplok itu palanya ama si singa.. huhuhu

Rianna said...

You write very well.